WCA sport blijft je ondersteunen via WCA sport online.

Helaas hebben wij in opdracht van de overheid WCA sport moeten sluiten tot 9 februari 2020. Om toch te kunnen bewegen, hebben wij WCA sport online opgezet. Een online systeem, waarmee je thuis mee kunt doen aan fitnes- en groepslessen. Jij kunt dus lekker doorgaan met je trainingen in je eigen huis en zonder reistijd.


WCA sport online


Thuis sporten met je eigen WCA sport instructeur.

WCA sport online is ons online systeem om jou via Zoom te ondersteunen bij je fitness- en groepslessen. Wij bieden een gevarieerd aanbod aan trainingen aan. Bekijk het rooster voor de actuele tijden.


Ik ben al lid van WCA sport 

Ben en jij al lid van WCA sport en heb je een actief abonnement? Dan kun jij direct reserveren in de WCA sport App of je WCA sport account voor een fitness- of groepsles.


Ik ben nog geen lid van WCA sport

Je bent nog geen lid, maar je wilt wel meedoen met onze online lessen! Dat is natuurlijk mogelijk. Koop via een van de opties hiernaast een credit voor een online fitness training of groeples. Nadat je een credit hebt gekocht, kun je direct reserveren in de WCA sport app of in je WCA sport account.


Materialen lenen


Als aanvulling op  onze online fitness trainingen en groepslessen, bieden wij de mogelijkheid om de volgende materialen te lenen. 

Materiaal
Pump It set
Spinning® fiets
Fitness resistance tubes
Dumbbell set 0,5 kg
Dumbbell set 1 kg
Dumbbell set 2 kg
Dumbbell set 3 Kg
Materiaal
Dumbbell set 4 kg
Dumbbell set 5 kg
Dumbbell set 6 kg
Dumbbell set 7 Kg
Dumbbell set 8 kg
Dumbbell set 9 kg
Dumbbell set 10 kg
Materiaal
Dumbbell set 12 kg
Dumbbell set 14 kg
Dumbbell set 16 kg
Dumbbell set 18 kg
Dumbbell set 20 kg
Dumbbell set 24 kg
Dumbbel set 28 kg

Alle materialen worden uitgeleend tegen een borg en maximaal 1 set per lid

Wil jij materiaal lenen voor thuisgebruik, neem dan contact met ons op en geef aan wat je zou willen lenen. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op.


Fitness trainingen


In de Full Body Workout gaan we je spieren belasten door gebruik te maken van je eigen lichaam. Het doel van deze training is om meer kracht op te bouwen. Door je spieren regelmatig zwaarder te belasten, krijgt je lichaam een seintje dat je meer kracht nodig hebt. Dat leidt ertoe dat je steeds meer spierweefsel opbouwt.

Kijk in het fitnessrooster wanneer jij mee kan doen


Wist je dat cardio niet alleen goed is voor je uithoudingsvermogen? Uithoudingsvermogen zorgt ervoor dat je bijvoorbeeld makkelijker de trap op kunt lopen of activiteiten langer kunt volhouden. In deze training gaan we zonder materialen je helpen om je uithoudingsvermogen te verbeteren. Je hebt alleen jezelf nodig en een ruimte waar je kunt bewegen. Neem deel aan deze training en krijg meer energie, verbrand calorieën en  verbeter je conditie.

Kijk in het fitnessrooster wanneer jij mee kan doen


Je buikspieren vormen het centrum van je kracht. Je gebruikt je buikspieren vaker dan je denkt. Sterker nog, er is bijna geen beweging waar deze spieren niet bij betrokken zijn. Als dit spiersysteem niet stabiel is, gaat het lichaam het compenseren en kun je klachten krijgen. Om dit te voorkomen, is het van belang om je buikspieren te trainen.

 

Kijk in het fitnessrooster wanneer jij mee kan doen


Groepslessen


Wat is Yoga?

Yoga bestaat uit houdingen en oefeningen waarbij alle spieren in het lichaam gebruikt worden. Met gerichte oefeningen wordt spanning in het lichaam losgemaakt door bewust gebruik van je ademhaling. Ook wordt de doorbloeding in spieren en organen verhoogd. Het loslaten van de spanning uit de spieren zorgt er ook voor dat emoties en stress, die verbonden zijn met die spieren, worden losgelaten. Lees meer

Kijk in het Groeplesrooster wanneer jij mee kan doen aan Yoga


Wat is Pilates?

Pilates is een trainingsmethode waarbij houding, stabiliteit, coördinatie, ademhaling en focus op lichaam en geest het uitgangspunt is. Het is een effectieve training die spiergroepen tegelijk versterkt en rekt om een evenwichtig en soepel lichaam te krijgen.  Lees meer

Kijk in het Groeplesrooster wanneer jij mee kan doen aan Pilates


Wat is Spinning®?

Spinning® is een training gericht is op uithoudingsvermogen. Deze training doe je op een stationaire fiets. De training is goed voor een sterker hart, het vergroten van je longinhoud, een goede bloedsomloop en soepele spieren. Een instructeur zal je motiveren door je te coachen op inspirerende muziek. Lees meer

Kijk in het Groeplesrooster wanneer jij mee kan doen aan Spinning®


Wat is Pump It?

Pump It is een barbell les met spierversterkende oefeningen voor je hele lichaam. Tijdens deze training worden alle spiergroepen aangepakt met een selectie van technieken uit de krachtzaal, zoals squats, presses, lifts en curls. Fantastische muziek en jouw eigen gewichtskeus leveren de resultaten op waar jij naar streeft – en snel! 

Lees meer

Kijk in het Groeplesrooster wanneer jij mee kan doen aan Pump It


Wat is BBB?

BBB staat voor Buik, Billen en Benen. BBB training is dus een training die opgesteld is uit krachtoefeningen om deze drie spieren te trainen. De lessen BBB zijn meestal opgebouwd uit een conditionele opwarming en een kern van spierversterkende oefeningen voor de buik, billen en benen. Lees meer

Kijk in het Groeplesrooster wanneer jij mee kan doen aan BBB


Fitness trainingen rooster

Groepslessen rooster